210-9480530-531

Υδρογυμναστική Εγκύων

Η κολύμβηση θεωρείται μια από της καλύτερες μεθόδους εκγύμνασης από τους ειδικούς, ιδιαίτερα για τις εγκυμονούσες. 

Τα οφέλη της κολύμβησης είναι πολλά τόσο πριν, μετά αλλά φυσικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τόσο για το σώμα αλλά και σε συναισθηματικό επίπεδο. Πρώτα απ' όλα, το κολύμπι είναι ένα είδος άσκησης που γυμνάζει ταυτόχρονα πολλά μέρη του σώματος αλλά κυρίως την πλάτη και τον κορμό, βοηθώντας στην σωστή λειτουργία του καρδιακού συστήματος. Επιπλέον, η κολύμβηση σε βοηθά να χάσεις κιλά αλλά ακόμη περισσότερο να ελέγχεις καλύτερα  το βάρος σου, πολύ σημαντικός παράγοντας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αυτό που είναι χρήσιμο να τονίσουμε είναι ότι μέσα στο νερό οι εγκυμονούσες δεν αισθάνονται το βάρος της κύησης, με αποτέλεσμα η υδρογυμναστική να αποτελεί εξαιρετική άσκηση χωρίς επιπλέον κούραση.

Το νερό δρα ευεργετικά στην ψυχολογία της εγκύου. Η επαφή με το νερό σε κάνει να νιώθεις πιο ήρεμη, πιο χαλαρή, σε βοηθά να απομακρύνεις το άγχος και το στρες και να αποκτήσεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Μέρα με τη μέρα το σώμα της εγκύου αλλάζει και το νερό βοηθά στην σωστή προετοιμασία, ώστε να είναι κατάλληλα προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει τις σωματικές προκλήσεις στους επόμενους μήνες. 

Η υδρογυμναστική για εγκύους θα πρέπει να γίνεται έπειτα από την έγγραφη σύσταση του γιατρού ενώ οι έμπειροι εκπαιδευτές του κολυμβητηρίου Λαμπίρη θα σας συμβουλεύσουν σχετικά με ποια είναι η κατάλληλη περίοδος για να παρακολουθήσετε μαθήματα κολύμβησης κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σας. 



Θέλω να παρακολουθήσω μαθήματα κολύμβησης

Εγγραφή